Elida aka. La reina

Hej idag är ingen bra dag, för jag har lockigt hår och inga kläder och ska ut. Och hör och häpna, skoja.. vem säger så? Men lyssna... Elida aka. La reina är heeeeeeeeeeeeeelt sanslös, varje dag, dagarna i ända spelar hon hög musik man säger, sänk, stäng av.. gör hon? nej. Igår, satt jag i soffan lyssna på musik, hon skriker STÄNG AV, JAG STÄNGER ALLTID AV NÄR NI SÄGER ÅT MEJ. asså.. d va årets skämt jag svär, idag fick jag agera slav, städa toaletten, för det är ju bara jag som stökar ner där, det är jag som lägger allt damm på spegel, handfatet, det kommer absolut inte naturligt, nej nej, det måste vara nån, det måste vara jennifer... hon skulle städa rummet, har hon gjort d? nejpa... hon sitter där nere i köket har höög musik så jag som sitter instängd på mitt rum på övervåningen hör. Inget illa menat, hon är snäll, hon brukar platta mitt hår, noppa mina ögonbryn och sånt som jag tycker är tråkigt.. men jag längtar tills hon har flyttat ut.......... heheh.... he. För när jag är trött på familjen kan jag sova hos henna några dagar, när jag är trött på henne kan jag bara sova hemma några dagar. När jag är trött på alla kan jag bo hos Amanda några dagar, det är det livet går ut på, bli trött på personer, flytta runt...
(nu hoppas jag ni gamlingar (vuxna) fattar att jag skämtaaaaaar, vuxna är gaaaaanska så tröga på att höra skillnad på ironi och seriöst..hehehhhhhhhhhhhhhhhhh..............) bye


man ser att hon sitter och smider onda planer hur hon ska göra mitt liv till någonting hemskt, bara för att jag va söt och inte hon...

Kommentarer
Postat av: Amanda

hahahaha asså du gör min dag jennifer med dina sepe inlägg!!! :D

2010-11-15 @ 21:04:26
URL: http://kountianhellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0