.............

okejokejokej....vill ni veta? jag hatar skolan, mm.. jag bryr mej inte längre, allt är bra här i Panama, förutom skolan. Jag PALLAR inte med distans. VAD JAG ÄN GÖR får jag ALDRIG ALDRIG ALDRIG högre än ett svagt VG, inte ens Elida får det då är det fel på skolan, visst? Jag fick MVG efter MVG efter MVG i nian, Elida hade oxå skitmånga MVG och här, DET SPELAR INGEN ROLL VAD DU GÖR DU FÅR INTE HÖGRE ÄN G, jag hatar g. Och därför, bryr jag mej inte, vet ni varför jag inte bryr mej? För under alla år i skolan har jag fått lära mej att det spelar ingen roll hur mycket du klagar eller kritiserar, eller ger konstruktiv kritik eller vare heter, det ändras ALDRIG. Dom ändrar inte. Så därför, tänker jag inte bry mej. Låt dom dära g och ig om dom vill komma. Jag tänker inte sitta HELA DAGARNA och plugga, det gör man inte ens i vanlig skola och ÄNDÅ fick jag bättre betyg. Jag orkar inte bry meeeeeeej kan dom inte bara låta mej va???????????!!! Tro mej, om det inte vore för mina föräldrar så hade jag tagit ledigt i några år. Åh ni fattar inte, ni går inte distans, ni jobbar arslet av er och ni får vad ni förtjänar. Inte jag. GISSA VAD JAG SKA GÖRA NU. HEJDÅ


lodar bild, men jag vill bara loda nu, sitta med myskläder, cola och grey's... kan man inte bara va en av dom som skiter i saker på riktigt, får ig efter ig och hoppar av gymnasiet. Jag vill va en av dom.......på riktigt jag vill.. för jag pallar inte få ett betyg som är sämre än vad man förtjänar, då äre bättre att inte få nått alls.


Kommentarer
Postat av: Miss universe

hahah jag gjorde det själv! jaa jag önskade du kunde varit där och klämt den... Du brukar alltid klämma mina finnar :(:(:(

2010-11-24 @ 12:42:18
URL: http://theresaskaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0