garv dag

hejhej idag har vart en riiiiiiiiiiktigt bra dag, först har jag pluggat lite, d gick ganska bra. Men ska fortsätta hela kvällen, sen har jag webbat med tth, dog av garv när hon berätta en sak... så episk, haha hej ludde replik. Han säger alltid episk... ehaaa, men sen såå satt vi och snacka skiiiiit mycket om minnen typ och asså produktionen snacka vi oxå om... om det finns en tid jag fick spola tillbax till så äre den. Sen så har jag tittat på Ana gina show och har D Ö T T av garv, så klooooooooooooockren asså. Ska snart titta på kenza tyra show men den är inte lika rolig :p.... aah men, sen så läste jag nyss en kommentar från amanda på onödiga inlägget skiten, hon ba, hahahaha jennifer du är så fuul! fast jag håller med dej på allt. asså hahahah vem äre som är ful egentligen??? först du säger jag är ful för jag tycker så, sen så tycker du lika dant, hahahaha amanda är cp, ah hon har förresten skickat ett paket till mej men det kan bara pappa hämta ut och han kommer inte förs om typ en vecka, baaaaaajsarååååååå... vad tror dom att hon skickar? knark eller? aah, men ska göra nåt annat nu, hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0