Step up 3?

peopleeee, jag är hemma nu. har massa bilder som elida tog med systemkameran så om pappa laddar upp dom sen så kan jag lägga ut dom här :) Och min mamma och pappa var ju i Darien nyss, djungeln. Så när jag tittar igenom kameran SÅ HAR DOM EN BILD PÅ EN ORM SOM DOM HADE HUGGIT AV HUVET!!!!!!! ni som känner mej vet ju min fobi för ormar, och asså..näee.. sen jag fråga, och tydligen vare en ganska giftig orm oxå.. uuuh, ormar är h e m s k a. Och just,e jag laddade ner step up 3, och det gick inte att spela upp fett synd... fast jag är inte heller sååå sugen att se den, känns som man kan inte ta step up till en ny nivå om ni fattar, redan dom två senaste filmerna handlar om samma sak, en tjej och en kille som kommer från två olika bakgrunder men som dansar, sen samhället vill inte att dom ska dansa, men dom gör det ändå och sen blir dom kära. Jag vill bara se trean för se koregrafin och det... men ettan och tvåan är fortfarande grymma, riktigt grymma.

den verkar lite b.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0