plugga, städa, plugga, chilla.. typ



hey, sorry för fett dålig bloggning men finns inte så mycket jag kan göra. Måste ju plugga, så ska snart sätta mig och göra lite matte sen ska jag storstäda rummet, moppa golvet, bädda sängen, städa i garderoben och sånt där tråkigt.
Jag kom nyss ut från duschen och det var pain att duscha jag skojjar inte, jag har aldrig brännt mej såhär förut, bara lite lätt nån gång men när jag ställde mej under duschen... det sved kan jag säga, va tvungen att duscha med kallaste vatten, fy vad skönt det var. Aa men ikväll innan jag lägger mig får ni bilderna från igår så för er blir det i morrn. Svarar på frågorna i morrn också, och har ni hört Nelly's nya låt, trippin' in the club? Sjukt nice låt i alla fall, aah.. men ska sätta mej med matten nu så hörs vi :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Abeeey du är riktigt BRUN ;o

2010-09-14 @ 17:55:58
Postat av: Jennifer

inte sååå... ska bli brunare! :D

2010-09-15 @ 06:23:09
URL: http://jenniferbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0