29e April 2011

iiiiiiih blev klar med min stooooooora historie uppsats, FINALLY! Har typ 3 uppsatser kvar och dom är bara små sen är jag klar med historiekursen, funtar på att göra dom tre nästa vecka, men äeeh.. pallar inte.
But it doesn't feel better tho... har fortfarande svenska och musik + två prov och det är fredag i morgon, JENNIFEEEEEEEEEEERRRRRRRRR!!!!!!!
uuuuh, jag är så trött jag håller på att somna, tittate på senaste avsnittet av grey's, blev typ trött av det. Är van vid one tree hill nu, har två stycken dhw att se. Asså det suger att följa dhw och ga efter USA, för dom har pauser hela tiden, man blir ju fett otaggad ju. 8 veckor, 6 dagar, 21 timmar och 30 minuter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0