Kenny Wormald

Satt och läste i mitt arkiv och så kom jag på att i julas typ sa jag att jag ska börja blogga mycket mer om dans, har helt glömt bort det. Men tror jag väntar lite, jag har bestämt att när jag kommer tillbaka ska jag börja filma och lägga ut på youtube, typ en ny varje månad eller två på en månad, så mycket man hinner, har sååå många ideèr och om jag inte börjar göra något av ideèrna kommer dom ruttna sen.

Kan väll berätta då att genom tiderna så har Kenny Wormald varit min favorit dansare och koregraf, han gör aaaaasgrymma koregrafier maaan, och han har varit dansare till Justin Timberlake's turnè förut. Ah Kenny är också Tommy på Center stage turn it up, grym dans film! Men även om man inte är into dans ska man se den, verkligen tuuung!


ska lära mej den här, kan redan början :)

Här är the final dance från center stage, Kenny är killen där, asså jag vill jag vill jag vill göra en sånhär uppvisning, jag vill satsa lite mer på modern balett och sånt, tänk vad coolt...

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

låter ju alldeeles alldeles underbaart

2011-04-26 @ 07:19:32
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0