Q

neeheheheheheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej nooooooo ;(
jag är fett mobbad nu,bara ni som tittar på oth kommer fatta, men jag satt och tittade på oth, sen asså jag kom på då hur mycket jag älskade Q, jag ba maaaaan, jag måste skriva om han i bloggen sådära jag var fett glad för han va feeeett skön asså... sen så ba i slutet är han på fel ställe fel tidpunkt så man fattar att nåt skulle gå snett, sen så ba får Lucas ett samtal ba Quentin Fields is dead, he got shot. Jag ba NOOOOOOOOOOOOOOOOOO, dom måste skämta, dom gör alltid så.
Så jag titta på nästa och jag svär, har aaaaldrig bölat så mycket till ett avsnitt från någon serie, inte ens när Keith dog....  åååååh det var så sorligt, jag känner mej fett töntig, eller nej egentligen inte. Ni som inte tittar på oth tycker jag är töntig nu men Q?!??! AV ALLA??? VARFÖR?

varförrrrrrrrrrrrrrr jag orkar inte, den här serien suger, det är den bästa serien jag nånsin föjt men den suger ändå, först Keith.. nu Q, och Mouth har dragit också, kommer han tillbaka? ååh...


Kommentarer
Postat av: Amanda

hahaha jag böla oxå när han drog.... Kommer fortfarande ihåg det där avsnittet asså...

2011-04-27 @ 11:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0