Snabb uppdatering

Dennis låter som pappa ibland
Jag har precis diskat och har träningsvärk i armarna
Jag ser hemsk ut just nu
Facebook är sämst
I min ipod hittar du världens bästa musik
Mina hörlurar har pajjat
Jag är arg på mej själv
Jag vill bli boxare
Jag har så mycket dans inspiration
Jag tog upp en flygmyra med pincetten och klippte av dens huvud och tittade om kroppen levde kvar.
Slum village är för tillfället mina favoriter
Favoritplattan för tillfället är Detroit Deli (A Taste Of Detroit) med Slum village såklart
Efter att ha skrivit det här har jag ännu mer träningsvärk i armarna
Jag fyller 17 om 1 vecka, 4 dagar och 11 timmar
Jag får sommarlov om 4 veckor, 3 dagar och 23 timmar
Jag åker hem om 8 veckor, 5 dagar och 23 timmar
Nu ska jag plugga klart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0