Blabla - inlägg

Okej är lite stolt och lite besviken på mej, men mest är jag chill med mej.
Jag är stolt för jag pluggade lite, skrev klart min mutliga grej i svenska, skrev halva uppsatsen i historia, åh jag märkte världens bästa grejj, jag KAN inte lyssna på rap medans jag pluggar, det går bara inte för jag vill så gärna hänga med i texterna hahah, men sen jag testade med lite wiz i lurarna, woooow funka perfekt, hans sound ÄR pluggsound, chillsound, sleepwound, awakesound, allsound, for real. När rolling papers kom ut var jag liiiite besviken, bara lite, men nu är den fett bra för jag har äntligen hittat musik att plugga till!

Sen är jag besviken för jag reseta mitt lösen på fb så jag är inne på fb nu, men amanda ska ändra igen så får jag tillbax det på lördag, jenny u can do this, u can do this.... Har börjat twittra lite mer nu men twitter är ju inte alls som fb... Sen är jag lite mer besviken på mej själv att jag har ätit en munk och flera brownies och druckit läsk istället för att dricka vatten... När ska jag lära mej?

haha oftast när jag inte har någon bild lägger jag upp en låt, but hey, im fine with that. Ni måste lyssna på den här låten, seriöst. Ni. Måste. Lyssna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0