14e Augusti 2011

Hejhej :)

Idag har jag inte gjort mycket, har haft one tree hill marathon med Dennis haha, så jag har börjat om på säsong 1 för tredje gången och det är fortfarande lika bra, aah...

Ja men igår så va jag manda och soffta hos henne, sen kom rasmus och isak så va vi bara där och chilla, yeeeeez...
Och det är exakt en vecka kvar till skolan börjar FETT SOOOOFT... skojja :( jag vill ha sommarlov för alltid, fast ändå FETT NICE, för om någon vet hur fort ett år går så är det jag, så det här året kommer nog gå rätt fort, sen är det bara ett år kvar... SEN BÖRJAR LIVET!!!!!!! fast man vill ändå inte sluta skolan, men ändå man kan inte stoppa tiden så vad ska man göra, kommer bli aaaaaasnice, men pallar inte flippa nu och skriva största framtidsinlägget, så jag slänger in en skön låt byeeeeeeeeee. Och när skolan börjar kan jag nog börja blogga  på riktigt - igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0