17e Augusti 2011

Hej på errrrr

Idag gjorde jag verkligen INGENTING. Sov fett länge till typ två, okej det var inte så länge. Sen va jag på fett dåligt humör och dampade så jag gick och la mej igen vid fem för att sova bort det, vaknade vid åtta. Tog moppen till Amanda sen vid kvällen, nu sitter jag här och softar, hon tittar på fotboll, själv är man inte så inne så sitter vid datorn istället.
Hallå fyra dagar kvar tills man måste gå upp tidigt igen, och plugga... fast liiite kul blire väll, ny klass och grejjer ni vet. Th säger att att klassen är bra så man litar väll på henne, wohaaaaaaaaa kom på att jag ska gå i samma klass som th igen, iiiiiih :D
Asså högstadiet<3333333 EKILLA<3333 Man har någon slags hatkärlek till ekilla, men alla MINNEEEEEEEENNNN!!! Det finns inget minne som man får ångest för sådär ååååhnoooooo, utan alla minnen från ekilla är sådära TA MEJ TILLBAAAAAKAAAA ni vet. Eller jo, ett minne har jagångest för, eller det kanske itne är ett minne det är mer en grejj vi gjorde hela nian, ångrar mej rätt mycket... men jaja palla nojja, ska gå till amanda nu och se fotboll ;)


haha bjuder på en gammal bild från 2008 tror jag.. tänk vad länge sen :((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0