9e Augusti 2011

Men tjaaa, har inte bloggat på fett länge jag vet. Men har bara softat runt lite här och där, ute och inne, borta och hemma, på natten på dagen.. ni vet hahaha.
Men jaa, moppen funkar nu! Körde moppe i regnet så har nu blivit SJUK. Fett drygt, har fett ont i halsen och så börjar man bli snorig och det, och i morgon ska vi ha kräftskiva, fyyyyy vad drygt om jag är sjukare i morgon, eller lika sjuk som idag. Sist jag var sjuk, var exakt för ett år sen i Panama... aya. Så ska bara stanna hemma idag och inte prata, ligga i sängen, dricka te och dricka varm mjölk med honung, käka halstabletter, och ha en halsduk runt halsen.

Okej jag skrev d sen publicerade jag aldrig, men va i alla fall hemma sen käka vi grillat sen drog jag till coop och hämta thbh sen drog vi hem till henne och softa.
I mooooorrn drar jag på kräftskiva med massa härliga människor, kan slänga in bilder och så på fb sen, säkert några stycken hära om jag pallar.


Jag och min älskadeeeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0