Superbowl

Hejhej, superbowl va ganska kul fakiskt, speciellt efter halva när dom hade typ.. halftimeshow, black eyed peas och usher var sjukt grymma faktiskt. Och Christina Aguilera sjöng fel när hon sjöng national sången. Fett fail, och en gång sprang en spelare in i en kameraman så han ramla, haha... Nää men det var fett trevligt =)

Hallå, jag har tänkt på en sak. När det har gått några dagar och man lyssnar på blandad musik typ, men sen när man går tillbaka till "favoriten" asså.. man känner sej fett hemma, visst? Testa det nån gång, lyssna inte på eran favorit på typ, 2 dagar. Sen när ni går tillbaka till eran favorit, man känner sej fett hemma. Aa, jag sitter och lyssnar på Eminem nu och... aa, hemma säger jag bara.

I alla fall, jag har ju inte följt mitt schema för skola som jag gjorde för hundra år sen, typ i September, men nu ska jag följa det, börjar i morron, så börjar nio i morrn, måste gå och sova nu. Men jag vill inte än för min ipod har inga batterier och jag vill bara sitta och lyssna på musik ett tag, blir nog så.. Och dhw har gått till 70% nu! :D Men jag börjar bli orolig för det står inte Desperate Housewives, det står Mujeres desperadas, så jag PALLAR INTE om jag har laddat ner den dubbat på spanska.. får hoppas på bästa.

Men JUSTE!! jag tog bilder med min ipod idag! :DDD åååh jag har bilder att bjuda på, nästa inlägg! :)


haha neej va hemsk, nu pallar jag inte radera och ladda upp en ny, ni ska ändå få bilder i nästa inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0