22.35


Varför så snygg? Jag vet inte.
Nä men, tjaaaaaaaaaaaa, va händer? Jag längtar hem till Sverige just nu, kommer bli så tungt när jag kommer hem. Kommer inte vara hemma en enda dag, vara ute, chilla, sova borta,kommer bli bästa sommaren. Och det är snart, kan inte sluta räknaaaaa... kommer bli så gryyyymt.

Men tillbaka till verkligheten, jag har inte gjort någonting idag. Chillat, gått runt, suttit vid datan, skulle se film men palla inte, asså när börjar greys? Pallar inte vänta.. Och dhw har bara laddat ner 51%, fett tråkigt. Men ska gå ner och ta ett stort glas cola, sen ska jag ta nåt att äta, sen ska jag se på film. Juste, Alpha dog va fett sorlig. Inte såndära grym film, men den va sorlig. Baserad på verklighet så man mådde fett dåligt efteråt, som på boys dont cry, hahaha fyyyy vad sjukt deprimerad jag va efteråt.. aah men hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0