När ska den EVIGA SKITEN ta slut?

Jag hatar det här. Skolan asså... jag pallar inte, det känns som typ, som att jag är vuxen och inte har råd att betala räkningarna. Ni fattar, jag har så sjukt mycket att lämna in, och jag kommer inte kunna lämna in det i tid. Det ända jag har gjort hela veckan är att sitta med skolan, från 12 till åtta i streck + när jag får jobba på natten. I morrn äre lördag, två födelsedagsgrejjer, kommer jag kunna gå på dom? Ja, om jag vill ha ig. Jag vill bara ligga och steka vid poolen. Fett skönt det hade varit, ta en hel dag ledig och bara chilla, det känns som att jag inte kommer få det på jätte länge. I hate to say this, men d hade inte vart såhär i Sverige, för det första hade det varit snö så då hade d inte funnits något annat än att hänga med kompisar och plugga typ, plus att jag hade säkert inte haft lika mycket plugg. Jag längtar tills den här och nästa vecka är över. Nu ska jag sitta uppe halva natten. Hejdå. Eller, först. Jag saknar mina vänner fett mkt, vill bara hem, chilla med dom, prata med dom, skratta med dom, vara galen med dom, det här är ingen bra dag och det kommer det inte bli på några veckor nu när skolan äter upp mitt liv. 136 dagar kvar till sommarlov, 166 dagar kvar till Sverige...


en glad Jennifer i April, april va en bra månad, hela våren va en grym vår, man va fett lycklig... sen kom sommaren, den va grym, sen flytta jag och distansskolan började.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0