19e Juli 2011

Hejhej känner bara att jag vill blogga lite, för kommer få damp sen i vinter när jag vill läsa om vad jag gjorde på sommarlovet så kommer det inte stå någonting.
Men har i alla fall varit runt hos folk och så, varit hos th mest för hon haft ff, sen hos rasmus lite, var hos ståhls häromdan oxå, hos amanda, aa..
Igår drog jag, Amanda, Th, Stina, Ludde, Sebastian och Dennis till Kallhäll och softade med några, hahah....

Och idaaaaaag, kom amanda hem till mej, sen sa vi hejdå till Th som drar till London i morgn :((((((
sen CYKLADE vi hem till amanda, skiiiiitjobbigt, och såååå... kom Moa och Sofie hit så har vi bara snackat och så, skitmysigt :)

I morgon ska jag nog vara hemma, har fortfarande inte packat upp allting, ska nog storstäda i rummet oxå, försöka hitta nycklarna till moppen oxå, och vara med min lillasyster lite, sen kommer jag nog sova hos Elida, kanske blir första dagen i morgon som jag inte är med någon kompis sen jag kom hit, hahaha men sånna dagar behövs ;)

Men ska sova nu här hos Amanda, ska se på film, vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0