7e juli 2011

Hallååååååååå :D

Drog ju till grönan i onsdags, åkte FRITT FAAAAAAALLL, trodde aldrig jag skulle åka, var typ ledsen på morgonen för att dom tvingade mej att åka hahahah. Nej men det var aaaasnice, kommer åka flera gånger sen nästa år. Det enda som fattas att åka nu är tilt, men äh...

Igår dåååå såå, har jag varit hemma och packat upp kläder och städat lite i rummet och sånt, Th var här oxå då. Sen drog jag och Amanda till våfflan och käka glass och sen så drog vi hem till henne en snabbis, och seeeen drog vi ut med hennes cykel som jag skulle cykla hem på men rasmus kom och hämta mej och skjutsa hem mej istället, han kör som en galning, men hade säkert ramlat flera gånger med cykeln ändå så, hahah.

Kom hem, la mej, har inge internet hemma så jag låg bara i sängen och smsa och lyssna på musik, sen märkte jag att jag kan gå in på Th's internet så den sitter jag på nu vid datorn, fett sooooft :D Fast inte vid min dator då den funkar inte än :( inte min moppe heller :((((( måste slösa pengar på sånna dära buss remsor och åka buss, men det är chill med buss.

Ikväll chillar vi hos Th, och nu innan det ska jag bara vara hemma, har inte varit själv sen söndags, och det känns helt overkligt att sova hemma, sov hemma för första gången i natt, på ett sätt känns det som jag aldrig åkt, på ett sätt känns det som WOOOOOHAAAAA, SÅHÄR FORT? och på ett annat sätt känns det som det tog tusen år att komma hem, så vene hur det känns riktigt hahaha, men jag är SÅ GLAD att vara hemma igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0