Gästbloggar

hej det är rasmus som bloggar här :)

nu har våran efterlängtade jennifer kommit hem från panama efter 1 år :D och jag och alla andra är väldigt glad över de.
nu när hon är hemma känns det som hon aldrig drog för man berättar minnen om mär hon var hemma och det känns som det hände nyss.
menmen idag drog vi till stina och moa och badade lite, det var kul jaja men efter de drog jag till isak och jennifer och th hem.
sen mötte vi upp dom på donken upppe i arlandastad och käkade mat såklart.
men efter det hängde jag och isak med hem till th och chillade lite som vanligt men det är kul :) sen drog jag och sen när jag kom tillbaka så dansade th och jennifer till beyonce, dom var sådär ganska bra men behöver träna lite och jajaajjaja pallar inte är inte van att skriva såhär men aaaaa det är våran dag typ men jajaaj orkar inte :'( vet inte mmen
här är våran egna jempa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0