I SPANIEN

heeeeeej, nu är vi i Spanien, fyyyy vad Spanien är fult hahaha jag dööör, eller Madrid är i alla fall fult, typ.. öken med björkar eller vad det heter, trodde de fanns palmer i Spanien? Det kanske finns? Men itne här i alla fall, Panama är finare än Spanien! hahaha, men hela mitt dygn är helt MESSED UP.
För mej är det fortfarande fredag, åkte ju flygplan i typ 13 timmar, sov inte en blund typ. Eller jo en gång vaknade jag av att jag dreglade hahahahah fett pinsamt tänk om ngn såg, så ja jag sov kanske en timme, och nu är klockan 9 på¨morgonen för mej men den är typ fyra här i Spanien?

Sitter i alla fall på hotell rummet, ska snart duscha och allting, har samma kläder från i fredags... äre ens lördag?
Men jag kommer i alla fall HEM I MORGON!!!!!!!!!!!!! det va sjuuuuuuuuuuuuuuuukt jobbigt att lämna släkten, men nu när jag är i spanien så vill jag bara till sverige sverige sverige, åååååh... fast jag vill ha vinter, sommarkläder är tråkiga nu. aaaah men åååh, hem i morgon!

14.00 på arlanda, undrar vilken terminal hahah, men oooooooomg d är fortfarande overkligt! Ska gå nu och fixa mej lite, är astrött, och ååh flygplansmaten var asgod, rensade all, salladen, själva maten, tårtan, kexen med ko ost och brödet och sen kaffe, sen mackor och sen en till macka och en bulle och choklad. Man måste ju passa på, vet ju inte när jag äter flygplansmat igen hahah.

och åh, om ngn av er har skickat "sms" till min ipod, textme lr pinchat kan jag inte se det, finns ingen wifi nånstanns i Spanien, inte i sverige heller för den delen, i panama finns d nästan överallt...





heeelt slut, men d är aaaaaasnice att flyga över atlanten...

MEN SKA GÅ NU OCH FIXA MEJ LITE BYEEEEEEEEEEEEE

Kommentarer
Postat av: TH

JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRRR!!!!!!!!!!!!!!! DU ÄR SNAART HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAH

2011-07-02 @ 23:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0