VAD ÄR DET FÖR DATUM?

Okej, sååå... idag oooh idag är en dag värd att skriva om, för det är FÖRSTA dagen sen jag kom hem som jag är hemma EXAKT hela dagen. Ååååh, känns rätt skönt att ha haft tid för en själv, for realllll.

Men aa, så idag har jag bara chillat tills jag och Dennis drog till ica och köpte godis och sånt så ladda vi ner shutter island, såg den för typ ett år sen men han hade aldrig sett den, sen så ville mamma och pappa och christian oxå titta så vi hade lite mys, yeeee.. sitter här nu och chillar framför datorn bara, lyssnar på musik, aaah livet är nice!

I morgon drar jag och käkar kina buffè med mandi som åker till norrland sen i typ två veckor ;( noooooooohohohooo, fett tråkigt :( fast sen så kommer Th hem på tisdag så det blir nice, men kommer ändå sakna min mani :( Men det blir FETT GOTT med kina mat och så ska jag äta mkt mer sushi, man tror alltid innan man kommer dit man ba jag ska käka hela stället, ta slut på deras mat typ, sen när man sitter där äter man inte alls så mkt, och tyå tre sushibitar, nejmen ska snart sova så hörs vi tomorrow :)


te quiero mucho mani <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0