29e Juni 2011

uuuuh hej på er, vi vaknade astidigt i morse för att dom som hämtade möblerna kom, så mamma skjutsade oss nästan direkt till mormor och morfar så vi kunde äta frukost hä och vara här hela dan så det var chill, nu har mormor och morfar alla vår möbler så vardagsrummet ser ut som vårat vardagsrum fast i miniatyr haha.

Så när vi kom hit har jag för det mesta suttit vid datan har laddat ner liiite mer låtar till min ipod. JAG HAR BESLUTSÅNGEST, ska jag åka i mina rosa mjukisbrallor från panama till spanien? Det är bara det att vi kmr fram till Spanien mitt på dan så jag vill inte åka som en lodare till hotellet.... aah, vad ska man göra? Tänker i alla fall inte åka i stora mjukisbyxor. Kanske åker i ett par stretchiga jeans, meh åååååååååååh, vi får se.

Ja men i morrn, hopps hoppas HOPPAS vi hinner shoppa lite, vill köpa lite mer smycken och har inte hunnit köpa så många smycken som jag vill till mina vänner heller, det har varit stressigt.

Och by the way den här keratin treatment vare bääääääääästa jag har gjort! Äntligen fick man duscha håret och det var fortfarande rakt, man måste dock platta för att det ska se fint och stylat ut men DET ÄR RAKT! Fast det kommer bara hålla några månader fast det är värte!

Jaa, det var lite uppdatering, skriver igen i morron OM jag hinner, måste tömma den här datorn oxå ska ge den till min moster :)


haha bara för att det är SÅ TORRT med bilder så bjuder jag på den här som jag tog föööör 4 veckor sen typ, hahah, dålig kvalite, tagen med jennifers skakande ipod, haha, ska gå och lägga mej nu, näst sista natten i panama!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0