5e Juni 2011

MAAAAAAAAAAAN jag har ju en blogg oxå... hade helt glömt bort... men aa.. jag vill ju blogga varför ska jag glömma :( liksom sista månaden nu men aa..
Catalina är i alla fall här, en vän till mamma och aa, familjen, hon skjutsade oss barn till flygplatsen minns jag när vi skulle flytta och hjäälp, det känns som att det var i en annan livstid. Och åååå, hon tog med sej kaviar!! är det något sverige ska vara stolt över äre kaviar, haha, och riskakor tog hon med oxå, och godissnören, så aa. vi har väll shoppat några dagar här och så.. yeeeman, 24 dagar kvar tills jag drar, tiden gick fort... jag minns när det var 24 dar kvar tills jag skulle dra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj, vad ljust hår du fått! Eller är det bara bilderna? Fin är du iaf!

2011-06-08 @ 21:06:09
URL: http://jessicabostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0