Prison Break

Aaaah jag DÖR, varför tittade inte jag på prison break näre gick på TV? Eller egentlige äre bättre att titta såhär, men ändå. Om jag har sagt att någon annan serie är bäst så har jag bara skojjat, på riktigt. Man fattar inte hur bra Prison Break är förs man har sett det, det slår ALLA serier, grey's anatomy, desperate housewives (dom två serierna är bara två skämt nu, enda andledningen till att jag tittar är för att jag har följt dom sen säsong 1) pretty little liars, vampire diaries, one tree hill, ASSÅ DEN SLÅR ALLA. Det är galet.. helt, galet... man har ju tittat på det innan någon gång ibland näre var på tv men man var aldrig insatt.. aaaaah, jag kommer gråta mycket när jag tittar på sista avsnittet asså...
Men nu ska jag se senaste avsnittet av pretty little liars sen blire sista avsnittet av säsong två på prison break, asså jag har tittat klart på hela säsong två på två dagar, det är sjukt. Och om du inte tycker att Wentworth Miller är snyyyggaste ever är du sjuk.


Kommentarer
Postat av: jessica

Haha taaack :D hoppas att du mår bra, hälsa alla! <3

2011-06-22 @ 18:06:43
URL: http://jessicabostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0