TAGGAD

Förlåååååååt att jag inte har bloggat, jag glömmer hela tiden! Jag ska försöka blogga fram tills vi flyttar i alla fall, sen blire nog byebye... men inte mkt som händer, har inte ens börjat packa än. Det är 20 dagar kvar hallå!!!! jag är snart hemma, det här är HELT SJUKT. Tänk när jag kommer där på arlanda, aaaah, jag kmr kyssa marken... hahah men ändå känns det lite sorligt, jag vill bo utomlands igen i ett år eller två, kanske usa, eller ngt annat land i europa tänk vad nice... Fast inte med familjen den här gången, utan med nån kompis, d hade varit aaasnice, vene om d kmr hända, annars flyttar jag själv haha.. neej men det ska verkligen bli aaaaaaaaaaasnice att komma till sverige, sova i MIN säng, i MITT rum, i MITT hus, på MIN gata, och i AMANDAS säng i AMANDAS lägenhet på HENNES gata, och sova i TH'S soffa i HENNES rum på VÅRAN gata..... aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.... SIIIIIIIIIICK i morrn äre bara 19 dagar kvar... Asså tills jag åker, sen får man plussa på 2 dagar till för jag är en dag i spanien..
Undra vad jag ska ha på mej när jag landar.. hmm, och måste börja rensa ipoden oxå, hahah.. ääe men fyy, jag älskar Sverige, äre något jag har lärt mej här i Panama så äre att Sverige är ett GRYYYYMT LAND, och ni kan räkna med att jag inte kmr vara deppig näre är vinter, ååååh jag LYCKLIG jag kmr vara näre är snö, d är så fint, och hösten är så mysig, och jag kmr få gå i vanlig skola, LIVET ÄR FÖR BRA FÖR ATT FOKUSERA PÅ DOM DÅLIGA SAKERNA! tackar Gud för varje dag! 20 dagar kvar.... åååh d här året gick FORT... näre var november, december känndes det som en eeeevighet kvar, titta nu vare december för ett halvår sen, craaaaazyyy, aaah I LOVE LIFE!!


haha en knäpp bild med oss barn minus chrissi och sen catalina :) ser ni föresten hur lång dennis är? :) när vi flytta hit var han typ lika lång som mej, några centimeter längre bara, kan slänga in en bildbomd med bilder från sanblas och från andra ställen nån dag eftersom jag bloggat så dåligt

MEN VILL NI HÖRA FRÅN MEJ DAGLIGEN SÅ HIT ME UP ON TWITTER :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0