19:50

Förlåt att ni får lida med den här bloggen, men ääeee. Idag var ingen bra dag, 114 dagar kvar här, eller egentligen är det 114 dagar kvar till 1 Juli, och det är runt där som vi åker, första veckan i juli, undrar om tiden tills det kommer gå fort eller långsamt. Jag minns att efter April förra året gick det jätte fort, helt plötsligt satt jag på flygplanet och det var inte förs flygplanet lyfte som jag fatta att jag skulle iväg typ. Precis som förra året önskar jag att mars och april ska gå fort och att maj och juni går lite saktare, eller förra året önskade jag att dom skulle gå i slowmotion på riktigt, typ stanna, nu får dom bara gå liiiite saktare, jag vill ju hem så...

Nej men jag pluggade inte mycket idag, får göra allt i morgon, ska försöka komma upp i tid. Bara det att jag har blivit sjuk, inte så chill, när jag blir sjuk svider det i gomen vilket gör att jag vill dö, men ska byta kläder nu, klockan är bara sju typ men jag får ont i nacken av den här kläden, kläden? byxdressen kanske man säger.. aa, så äre. vi ses bye.


haaaaha jag ser ut som stryk men whatever, mamalila med sina barnarn, visst är mina kusiner söta? halvindier!!


världens bästa mormor och morfar, asså hallå jag har fett många random bilder som jag inte har lagt upp, ska jag lägga upp dom? vill ni se?

Kommentarer
Postat av: Sufie

Klaaaaaaaaaaart vi vill :D <3

2011-03-08 @ 15:41:15
URL: http://typsufie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0