2a Mars 2011

Okej, vi alla vet vilken sopa jag är. Typ dagen efter ville jag börja blogga igen men jag ba nej jag ska inte, nu ska jag stå för vad jag har skrivit ett tag, hahaha. Men nu är jag back, med ny design :D Sofia är sååååååååå cooooooooool, skoja, eller du är cool sofia men så duktig oxå! TACKTACKTACK!! gå in på hennes blogg här

Men under dagarna har jag inte gjort så mycket, i helgen va vi och bada sen va vi hemma hos Tara och Gerritt oxå, och under dom här dagarna har vi väll, varit vid poolen, och igår måla vi väggarna vid trappan och idag måla vi väggarna här på övervåningen. Har blåsor på händerna, så äckligt.... eller läskigt, eller häftigt som ludde tycker, hahah, nää men tänk när dom sprängs, det kommer komma vatten och svida :(

Okej, men jag slänger in några inlägg snart, så hörs vi♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0