nattttyyyy

heeej, ska snart sova, men gissa vad jag och Elida ska göra i morgon? Vi ska upp tidigt, typ vid sju eller åtta och så ska vi upp och typ powerwalka, nice va.. får se om vi gör det, men om vi gör det så kommer vi fortsätta. Sen ska jag komma i fatt med allt i skolan, ååh.. det är så jobbigt, 9 veckor kvar!! Och jag fyller år om typ 5 veckor. Pappa drar till Sverige på onsdag eller torsdag, lycko han. Och jag som hade tänkt köpa massa saker till mina kompisar men nu är kortet spärrat och får vänta med att fixa det dära med pengarna... jaja, får väll ta med mej sen när jag kommer hem bara :) Och har ni förresten set musikvideon till on the floor med jennifer lopez och pittbull? När jag är lika gammal som henne ska jag se ut som hon, på riktigt asså.. hon är ju typ 40? Aah men musikvideon va ganska nice asså :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0