15e Maj 2011

Värdelös dag, på riktigt. Har inte gjort nånting. Bara suttit vid datan, men lika bra att jag vilar upp mej har fett me plugg nästa vecka och det är näst sista veckan, bara den här och nästa vecka kvar i skolan! YES!!

Men det jag skulle säga är att blogg.se har blivit såå dåligt! Jag till exemepl senaste bogginlägget skulle upp igår, det kom upp idag och så äre fett ofta.  Och spotify ljuger, mina 10 timmar gick ut för typ 2 veckor sen och sen har jag inte använt spotify, skulle köpa premium men ska köpa det senare istället så jag kan lyssna på planet, men i alla fall, nu hade jag 4 mer timmar.... aya jag klagar inte, har saknat mina spellistor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0