21a Maj 2011

glömmer bort att blogga här juuuu! men drog i alla fall ut med familjen idag borde ha pluggat men jag har tittat på vampire diaries, jag skojjade bara när jag sa att twilight var bättre, hahaah twilight är säääääämst egentligen... meeeen aa, drog ut med familjen så har några bilder att lägga in sen, gör det i morron. Och jennifer, om du inte pluggar i morrn..... maaan, då kmr d gå dåligt för dej, har en vecka kvar i skolan och den veckan ska vi åka iväg till en ö typ, drar på tisdag. Ska skriva några spanska och svenska uppgifter nu. lägg dej tidigt!


ååhjuste, jag har glömt att visa bild på den nya poolen, den är typ 3 steg från vårat hus, den är aaasnice, den andra är större och djupare, den här är grund sen blir den djupare och djupare fast jag bottnar på det djupaste i den här, d va ett tag sen jag bada i den andra nu, måste se till och göra d...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0