2a Maj 2011

Heeej på er, vaknade vid sju, hade slängt in ipoden längst in och högst upp i garderboen så jag skulle få hoppas medans jag skulle stänga av alarmet, blev fett pigg men jag gick och la mej igen ändå, hade fett svårt att somna om men vid typ halv nio va jag uppe igen, har redan lämnat in en svenska och en musik uppgift, och nu i veckan har jag inge svenska, samhäll, historia, eller engelska, förutom ett till i nationella som jag tror att jag gör ikväll. Så det blir att köra mer musik, matte, spanska och idrott... åhååhåhåhåååååhh...

Och jag har panik på spotify typ, ahhah dom har ju ändrat nu och den dära tidslinjen blir jag stressad av, det står nu att jag har 8h och 44 min kvar, blä. Och tror ni inte att jag laddade ner one tree hill säsong 7 igår eller? Jag vill typ slå mig själv... nej men nu ska jag hoppa in i duschen och sen blire mera plugg, gooo jenni gooooo


ni får en gammal bild på mej och sofia för typ.. över ett år sen, i miss you!


Kommentarer
Postat av: sofia'

hahahah du DRIVER med mig!?

haha men saknar dig ocksåååå <3

2011-05-03 @ 12:46:52
URL: http://sofiafw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0