3e Maj 2011

Heeeeyy, jag somnade om, två gånger, först vid sju, sen vid åtta, sen vid nio.. d va tre. Vaknade för en stund sen ska snart ner och äta frukost sen blir det plugga exakt hela dagen jennifer!!! inga ursäkter oke?
Annars då, vi ska till stranden på torsdag ÄNTLIGEN! Stranden och jag, vi är ett, vågorna och jag vi är ett, hahaha jag hatar när folk säger så, med den är jag ett.. hahah nej men jag ÄLSKAR havet, alla pooler och sånna skämt är ingenting jämfört med stranden, i havet man åker upp och ner till sidan och man måste kämpa så att inte vågorna ska ta dej och det är fett kul, i en pool så flyter du still bara.
I alla fall, ska upp nu, byeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0