090801

heejj =)

vaknade någon gång runt halv ett idag, hyffsat tidigt. eller aa, det kändes som att vara uppe klockan sex på morgonen så jag måste verkligen snart börja vända tillbaka dygnet, får väll börja liite smått typ en vecka innan. Två veckor kvar till skolan börjar, mitt sista år på ekilla. fy vad sköööönt! Sen börjar man gymnasiet och tre år går fort, sen börjar livet hörni!

men men, ska i alla fall tita på step up 2 igen tror vi, om vi inte hittar på ngt annat att göra.
Har verkligen flummat halva natten, åååh vad kul vi hade och jag var lite extra crazy efter att ha isolerat mej från världen i två veckor, haha. men vi hörs, skriver mer sen =)


jag och amanda ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0