090805

hejjsan

vaknade exakt halvtre av att brorsan kom in, såå hur trött jag än var, var det bara atta gå upp. Så nu sitter jag hära, väntar på att tyra banks show ska börja. Så ska jag äta nåt, och bara chilla hela dagen. Får se om alla andra hittar på nåt men då lär dom ju se harry potter, för dom hade harry potter marton igår så dom ringde inte mej eller amanda, eller vicki, eller ludde för dom vet att vi hatar harry potter, men man kan ju ändå höra av sej lixom? haha nää men vi får se,
I går så var jag ju med Amanda och Vicki, var drog runt lite i valsta, sen titta vi på step up 2 hemma hos amanda och lite sånt vi hade jätte mysigt och kul
haha drog hem runt två på natten =)

men nu kan jag inte skriva mer, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0