090814

godmorgon,
är uppe hyffsat tidigt bara för att th sov hära, haha.
nä men filmen var bra igår, gillar action men den kunde ha varit bättre.. aa men sen så drog typ alla hem till sej men vi 81or, asså vi som tar 81 bussen hem träffade henke på bussen så vi drog hem till han och hade filmkväll, så det va jag, th, henke, ludde och rasmus. Tittade på hot rod, fett skön film hahaha helt random haha.
Sen drog jag och th hem och sov hära. Och idag blire väsby med amanda, hon ska köpa en blå adidas tröja, niice va?
Sen så drar vi till hope i think, och efter det blire ngt hos Ludde. Så det blir inge mkt bloggning idag heller tror jag, äääsh, tror jag vill ha frukost nu. vi höörs =)<3


yeea, brunett ska det va, RIIIGHT? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0