090821 ; ramla med moppen hahah

hejjsan! hur äre?
jag mår braa, skolan börja tio över åtta de var typ bild helt okej, sen idrott och på lunchen drog vi hem till th och åt girillat, niiice. Och sen haha på vägen hem så åkte vi upp för bollbacken med moppen det är en stor grusbacke, så råka vi åka i en grop så jag bromsa till mej moppen och asså man ska ju inte bromsa på grus om man åker sådära snabbt, så vi ramla hahaha, och det var fett nära skolan och där var värsta killgänget fast th kände dom så det va inte pinsamt, sen så fick vi gå genom hela skolan och man blöddepå armen och på benet, så haltade man och allt haha, så var hon skolsyster inte där så vi tvättade rent lite och sen fick vi gå upp til klassrummet för trappor och allt, fett jobigt -.- aa men så när vi ställde oss dära i dörrpninen KD (våran lärare) hon ba, men gud gå hem! haha så rebecka och sofia hjälpte oss ner bar våra saker och så haha så drog vi hem, th fick köra för jag kan ju inte böja benet. Och nu så ska ju jag och th åka iväg i helgen med hope till örebro, niice ska sitta dära på busen och kan inte böjja benet hahaha. fett fail,

haha när man ramla man försökte såhär garva så stämningen skulle bli bättre men det gick typ inte, vet inte varför var helt tyst bara haha, och moppen kom på foten så foten var helt böjd under moppen så har ont i den oxå -.-
aja, tycker mest det varkul att ramla, alla gör ju det någon gång haha så fick man gå hem oxå, niiice. tur att man inte skadade sej allvarligt bara  =) bloggar mer snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0