americas best dance crew

hejjsan =)

sov inte så gott inatt, Amanda snarkade och pruttade som en gamal man i sömnen och sen så var jag säker på att det var ngn som hade gått in i huset och sen ut igen, och sen smsade Niclas och Elida typ halv åtta på morgonen att det var hemma. Sen så kom Elida hem halv nio och pratade högt med mamma, sen kom hon in medans jag sov och gav mej ett jättefint halsband, och sen somnade jag om. Och då klockan halv elva hade Christian kompisar här så dom var uppe och sprang och skrek, och jag fick till slut damp. Men dom blev inte tysta för det. Så jag sov INTE gott i natt. Även fast jag är glad att dom är hemma igen, men men, eftersom jag inte fick sova så mkt har jag inte varit så glad idag ;p
aja, ska nog ta nåt att äta sen för jag börjar bli hungrig men har suttit och tittat på americas best dance crew hela för middagen, älskar programet!
skriver mer senare, peace.


utklassar "So you think you can dance" SÅ HÅRT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0