flight 93

shuuu hur äre?

jag mår bra, förutom lite huvudvärk, så jag har varit hemma hela dagen och bara varit.. skulle ju egentligen dragit till hanna som fyller 18, men det blev inte. för jag har fett ont i huvet och vill bara vara hemma och vila upp mej. Så jag och brorsan drog till willys och köpte chips och godis som vi kan ha så ska vi titta på flight 93 eftersom vi har den hemma, såg nu på ngn filmkväll som va, den var verkligen skitbra!
lite sorlig, panik känsla lixom. och det som gör det hela så hemskt är ju att man vet att det hände på riktigt, det handlar ju om 11 September fast flygplanet som skulle in i vita huset fast dom lyckades inte.aja, ska väll snart ta och se den eftersom jag inte har nåt annat att göra, i morrn blire amanda. får se vad som händer på kvällen =)


skitbra film, rekomenderar den!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; aw tack! :)

2009-08-08 @ 21:19:16
URL: http://eswalander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0