funderar på om jag ska hem nu eller sova här...

sitter hos amanda nu, funderar på om jag ska sova över hära eller om jag ska skjutsa hem emma och vicki och sen åka hem och sova, för dom två ligger nämligen och sover :p, vi var ute en stund och bara gick lite, tills en bil började följa efter oss så kuta hem hahaha, sen satte vi oss på balkongen och snackade i timmar, snackade först om typ nutid, vad som händer nu, sen snacka vi om förut när vi var små hur allt var då, sen kom vi in på ALLT ANNAT, typ evigheten haha, mend et var riktigt skönt att bara sitta mitt i natten på balkonngen och snacka om allt. sånt är livet.
bilder kommer i morron men först ska jag åka och handla möbler till mitt rum :D
seeeeeya

Kommentarer
Postat av: amanda

hahahaha jag höll på pissa på mej när bilen kom tillbaka! x)

2009-08-10 @ 17:22:55
URL: http://ahellgren.blogg.se/
Postat av: amanda

hahahaha jag höll på pissa på mej när bilen kom tillbaka! x)

2009-08-10 @ 17:23:06
URL: http://ahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0