hemma nu

hejjsan,

drog till hope idag, det var kul som vanligt, träffade massa folk och sånt. Sen så bestämde vi filmkväll hos vicki fast vi kollade aldrig på filmen, satt och snackade om allt och ingenting i stället, jag amanda, vicki, th, ludde & Rasmus & henke.
hade sjukt kul som vanligt med dom dära, alla lika sköna! men hahaha hemvägen så doog jag av garv så jag var tvungen att stänga av moppen och garva, fast jag var så trött så jag kunde inte garva så jag fick typ halvskrika fram ngt konstigt ljud. haha det var först rasmus som hade dragigt upp byxorna så dom var över tröjan så byxorna inte skulle ramla när han sprang, sen när ludde och rasmus gick lite längre fram drog ludde ner rasmus byxor och det så sjuukt kul ut, sen så när vi kom förbi dom så fällde ludde rasmus och allt såh bara såååå kul ut, och så var jag feett trött oxå. haha, men men, i morrn blire nog chill med amanda bara, för hon sover ju här. vi drar säkert hem till henne och tittar på step up 2 eller nåt, men jaja =) vi hörs.
Förresten är min kamera lagad, får den när pappa har tid att åka och hämta den, har längtat asmkt!


dream it, live it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0