nattblogg, gamla tider, saknar feett mkt

åh, sitter hära lyssnar på musik helt själv. Nice att bara vara för mej själv fakiskt. Men nu när det är natt typ sitter man och tänker fett mkt på gamla tider. Speciellt sommaren 07, det enda jag lyssnade på var tokio hotel och hela mitt liv handlade om dom typ. Saknar det faktiskt, och Panamá, finns INGENTING jag saknar lika mkt som panama, jag skulle ge allt för att få åka dit igen, allt Inte för vädret och sånt, utan mamálila och papáchencho (mormor och morfar) beba och nini och mina kusiner, och hela feta släkten. För ofta käns det som jag vet inte om jag kommer träffa dom igen, som att dom kan dö när som helst. Men jag vet ju att det inte kommer hända.
Sen våra uppenätter 08, seriöst.. helt seriöst.. saknar allt med dom, vi var lixom the family typ, det är vi nu oxå men det finns folk som fattas typ. Saknar personen, som alltid livade upp stämningen, kom med sina helt retard kommentarer och sina sjuka ideér, sen hände massa saker som jag inte tar upp hära men allt blev helt fel.
Det är ju inte så att jag inte har det bra nu, jag har seriöst väärldens bästa liv, jag har värdens bästa vänner, jag har världens bästa familj, man har hela hope vid sin sida lixom, det käns så skönt. Och när man tittar tillbaka på dom dära gamla tiderna när allt var pefekt, så det är lika perfekt nu oxå, allt förändras och våren 10 kommer jag sakna allt som hände nu, fattar ni? Det är sjukt haha, älskar mitt liv ändå.
nu ska jag inte sitta hära mera, vill nog sova. eller kasnke blir några mer inlägg, får se =)


old times.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0