sämsta vädret, hatar svenneväder

hahahha, hatar svenska vädret seriöst!
Det var fett fint på morgonen och nu senare mot eftermiddagen blev det fett fult, men vi vill ebada ändå och när vi kom fram så började det spöregna men haha, vi hoppa i ändå och badade och sen när vi kom upp så var allas grejjer genomböta!
Och vickis mobil hade fått vatten in i skärmen och den sattes inte på, stackarn.
Så hennes pappa kom och hämtade oss så satt vi där feeett böta i bilen hahaha, men men.
Jag och Amanda tog ett varmt bad, sen tvättade vi håret och sånt. Nu ska jag hem och platta det för jag vill ha kepsen. men men sen vid åtta träffar man alla på hope igen, kul kul. och sen kanske det blir att vi är efter, får se =)
men nu ska jag nog hem och skynda mej, peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0