sju sanningar om mej

♥ Jag var fett såld för Tokio Hotel i typ sexan och sjuan, inte så att jag ångrar det precis för jag hade sjuuukt roligt den tiden, men skulle inte göra om det.för jag var verkligen besatt!

♥ Jag kan bara inte gråta inför andra människor, asså det kommer aldrig några tårar när jag är bland folk. Don't know why..

♥ Jag sover med en snuttefilt, som min moste sydde till mej, har haft den sen jag föddes och skulle helt seriöst inte byta ut den mot något i världen. haha mina töntiga sidor kommer fram lite såhär på natten.

♥ Jag är extra känslig för myggbett, svullnar upp och det kliar som asså det går inte att beskriva känslan, känns som någon häller kokande vatten + att det kliar något extremt, fast jag har lärt mej leva med det. Så brukar inte klaga så mkt.

♥ Jag har aldrig ramlat med en moppe, eller bara lite halvt när vi åkte från db, men det var inte så att vi ramlade precis.

♥ Jag är väldigt hemlighetsfull, tror inte ngn gissar det. Men jag har många "hemligheter" för alla, det är inte så att det är hemlisar, utan jag har bara inte berättat saker lixom.

♥ Jag föredrar nyttigt framför onyttigt, inte för att jag är rädd att gå upp i vikt utan för jag tycker det är waaay mkt godare, jag älskar lixom sallader, finns inget bättre och jag föredrar frukt framför godis, sen är saken inte så att jag inte äter onyttigt för det är sjukt gott det med, och när jag äter nyttigt som frukt och sånt så äter jag tills jag verkligen känner att jag sprängs, det vet ju amanda och vicki haha, Så saken är den att jag har bara bra ämnesomsättning. =)

Det var sju stycken, peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0