skola om 15 dagar.

haha, hitta den hära på rebeckas blogg, så jag gjorde den i brist på annat att göra =)

under läsåret har du ..

gråtit i skolan ?  niix, eller jo av skratt!
haft sex i skolan ? nejj
blivigt nerslagen ? hahhaha, kanske ngn gång av th ;)
blivigt utstängd från ett klassrum ? jag tror inte jag blev det iår, skitbra! ;)
blivigt avstängd ? nej
skolkat mer än 3 ggr ? njää, eller det beror på hur man ser det...
gått ut från en lektion för att träffa en kompis ? jepp.
åkt hem från skolan pga sjukdom ? aa
åkt hem från skolan pga annan anledning ? nä
spytt i skolan ?  nejj
fått byxorna nerdragna ? hahahaha nä,
puttat någon ? yes
blivigt puttad ? jepp
blivigt utskrattad ? hahaha aa fast på ett bra sätt ;)
blivigt förbannad & lämnat klassrummet ? nä, då stoppar jag i lurarna på högsta volym
slått ner någon ? yes
slått ner någon under lektionstid ? hahaha aa
Underkänd på fler än 3 prov?  nejj
klarat alla prov ? aa typ
skrattat så mkt att du kissade på dig ? nix
haft vattenkrig i skolans område ? nä
kommit försent fler än 3 ggr ? ppssf, aa
kommit försent med flit ? aa
smsat under lektionstid ? men ja?
blivigt tagen på bargärning när du smsade ? aa
 ringt till någon under lektionstid ? aa
svarat på ett samtal under lektionstid ? ja
blivigt kär i någon i samma klass som du ? HAHAHAHHA NEJ!
kramat någon i skolan ?  jess
kysst någon i skolan ? nejj
glömt nycklen till skåpet ? nej, det går inte. för då kan man inte låsa =)
glömt dina böcker hemma? jepp
satt eld på något / någon ? nja
gjort inbrott i skolan ?  haha nej
stuligt något som tillhörde skolan ? kanske,.
saknat skolan under loven ? ABSOLUT, DET ENDA JAG TÄNKER PÅ!
längat till skolavslutningen ? skojjaru eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0