there's somebody out there, somebody somewhere to show you the tenderness you need, somebody to hold you when worries control you, i'd give anything if you only knew it was me

tjeenare!

funderar på att lägga mej snart så jag får sova länge, sitter och lyssnar på musik och chillar bara. Har varit med Amanda idag sen kom malin hit oxå så vi va med henne oxå lite, men jag och amanda har haft lika kul som vanligt, har alltid kul med henne! I morron äre skola och sen ska jag kanske vara med Theresa efter skolan, var länge sen man träffa henne käns som vi glidit ifrån varandra nu under sommarlovet, hon var över allt i Sverige så det blev bara att man lixom inte hörde av sej. Så hon smsade mej idag så bestämde vi att vara i morrn, sen följer hon med kanske på dansen som börjar imorrn! ÄNTLIGEN!
Jaja, ska inte sitta hära i tusen år, vill soooova nu, älskar att sova men när man sover går tiden så fort, önskar att jag var morgon människa påskoldagar så det inte skulle vara så jobbigt att gå upp på mornarna, det är feeett jobbigt!
aja, vi hööörs i morrn =)


haha, theresa, isak och Sarah och jag på nyårsfestivalen 08/09,
längar sjukt mkt till nyår 09/10, kommer bli så grymt bra!! :D

David Archuleta - Somebody outhere

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0