sommaren 09 in my heart

hejjsan =)

inte världens bästa bloggning men men, var hemma först hela dagen med Amanda, deprimerade för skolan började och för alla va sura på varann igår, eller mest jag hon och ludde som var sura på varandra men skitsamma, ringde ju till han sen på kvällen men jag var fortfarande fett pissed off... haha, aa sen så fråga vi vicki om hon ville göra nåt med oss för jag hade ingen lust att dra på the voice haha, så vi drog hem till vicki och var dära och chillade och sen kom Rasmus och Ludde, så det kändes feeett skönt att vi kunde prata med varandra utan att bråka haha, så nu är allt fett bra igen ;)
I alla fall, så är det hära sista natten nu som vi va på sommarlovet, det va sista natten som jag och amanda kom hem sent och gjorde nachos på sommarlovet, sista natten som alla vi bara kunde vara sitta, chilla, sista natten på sommaren, i morron är sista SISTA, dagen i frihet. Sen är det ett år kvar. ett heeeelt år...
har ändå haft världens bästa sommaren, eller ingen slår 07 panama.
men asså titta, jag har fett måånga minnen. Alla kvällar /nätter vi har varit uppe och snackat, sen tåget ner till varberg. Och när vi var på våfflan med lina och malin haha, och sen när vi bada fett mkt, sen kommer jag ihåg db med alla, och hur jag sov hela dagarna när alla var i usa, sen när vi badade i soöregnet, varje gång vi gått på bio,  åh. bästa sommaren, näe jag är feeett deprimerad nu hahaha. aja... pallar inte blogga mer hejjdå.


haha bjuder på den bara för jag är som jag är =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0