my day, typ

hoppsan, råkade visst göra en dubbelpost på förra inlägget, men har i alla fall varit med Th idag, vi satt först hemma och lekte med youcam haha, sen så ville vi hyra film och titta så vi tog moppen till centrum men halvvägs så dampa backspegeln så vi stannade och fixade den, så th tröck fett hårt så det kändes som att hela bromsen hoppade till, så vi stog fett länge men den ville inte starta, säkert 20 minuter stog vi och försökte kicka igång den och hitta på en masas sätt. Sen så ser man att stödet är ju nere-.- för moppen startar inte om stödet är nere, fett dum.. haha aja vi hyrde take the lead, och jag måste säga att den var SÅ BRA!
ah drog hem vid tio i alla fall och jag måste snart gå och lägga mej, orkar knappt hålla ögonen öppna, skolan tar all min energi.. typ. i morrn blire chilldag i alla fall slutar tio i två och sen kanske jag bara ska vara med amanda, sen blire hope på kvällen och träffa alla vänner! =)


jag och min libanees! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0