skola om åtta dagar, inget att se fram emot!

precis kollat klart på filmen, vill sitta och gråta till den, men det går inte haha.
i alla fall så har jag haft liiiite smått ångest över mobilen, hahahaha men nu gick det över lixom, come on! Det är bara en mobil som har dött, vad hade hänt i fall en människa hade dött lixom, och den mobilen jag har nu,är ju typ bäst, knapparna lixom älskar dom! thanx mandie!
i alla fall så drar jag till amanda i morrn, gissa vad vi ska göra? TITTA PÅ STEP UP 2! love it!
appropå step up 2, så blev jag helt kär i en keps Andie hade, en helt vanlig keps fast me graffiti på, fett nice. Ska paya typ rasmus eller ludde så får dom graffa mina kläder, mina kepsar, mina väskor, mina skor, mitt rum, mobilen hhahahaha nää. Men det skulle va nice med en keps som va graffad, eller hur? och typ en ryggsäck. äsch känner att man börjar tänka lite för mkt wannabe men WHATEVER.
till vad jag tänkte skriva egentligen, SKOLAN BÖRJAR OM ÅTTA DAGAR!
kanske därför jag haft lite smått ångest ibland, seriöst. skolan är som död för mej, jag har alltid skötit skolan rätt bra, är väll vg elev, men när det inte gäller betyg så skiter jag i saker totalt. på temaveckan var jag och th verkligen NO CARE bara för vi trodde det inte påverkade betygen, antingen stack vi ifrån grejjerna eller så kom vi försent eller så satt vi bara där och gjorde ingenting. Så i nian, eftersom det är väldigt mkt avgörande saker som ska göra, man ska välja gymnasium, så man måse göra sitt bästa för betygen, och nationella. så jag måste ge 100 % i nian, men jag kommer aldrig palla, noway. det mådar inte gott.... hahahahha, aja får väll se fram emot mitt sista år på EKILLA SKITEN! TÄNKER FIRA NÄR JAG GÅR UT NIAN, BÖRJA ALDRIG PÅ EKILLA, MAN ÅNGRAR SEJ HÅRT.


hela skolan står i lågor, hoppas hela skiten brinner ner!
måste säga att dethär nog var den lyckligaste dagen i mitt liv, jag menar vem har aldrig sagt att man hoppas att skolan brinner ner? Okej, om ngn vuxen läser min blogg tänker dom säkert att jag är en omogen tonåring som inte fattar att ngn kunde dödats eller hur mkt pengar som gick åt. well ingen dog så allt gick bra, och skolan blev fattig? tro mej, det har den alltid varit =)!

hahaha kul för dej osm läste allt, ville bara skriva av mej. fick radera massor mer text för det blev för mkt, men jag skriver mer snart för jag är fett bloggsugen inatt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0