091204

hejjsna.

har precis kommit hem från skolan, d va fett chill idag. Fick reda på att jag fick MVG på mitt so arbete om andra världskriget, asså fatta vilken lättnad det var! Jag kommer ihåg hur frustrerad jag var för jag visste att jag inte alls skulle få ett MVG. Men se det fick jag :D, ett MVG- då, men det är fortfarande ett MVG ;) Så nu blire MVG i slutbetyg för Hitoria, känns så skönt!
Nu så ska jag faktiskt sova, är jätte trött som vanligt efter skolan. Sen ikväll drar jag och köper pizza med th och stina. Sen drar vi hem till Nici där ska vi va med nici, alice, cissi, sofia & Felicia, stina, moa, jag och th. tror d va alla. Ska ha typ en tjejlväll, titta på film, äta pizaaaaaaaaaaaaaa, godis, läsk och sånt :) sen får vi se om jag sover där eller om jag drar hem. Ska oxå lägga kameran på laddning nu så får ni massa bilder i morrn på lördag. vi hörs :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0