091207

tjena :)

idag fick jag gå upp tidigt, eller aa skulle till tandläkaren men dom var försenade med en halvtimme för de va nån snubbe där som tog lång tid på sej -.-,
dom lagade mitt hål  och dom fick spruta in en massa bedövningskit för den här tanden gjorde ONT.
Så när jag var klar där och skulle hem var jag som en levande zoombie, vet inte om det va rpå grund av bedövning, för att jag hade T A N D V Ä R K, eller för att jag var trött. Men jag var helt yr och grejjer så jag tog bussen hem och gick och la mej igen och sov fram tills... två kanske. Då gick jag upp och nu sitter jaf här med VÄRLDENS TANDVÄRK.. :(
jaja, ska ta nåt att äta sen hörs vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0